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Corporazione Imperiale 1.2

Ultimo Aggiornamento: 31/08/2015 18:21
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Città: URGNANO
Età: 45
Sesso: Maschile
21/08/2015 22:32

ma sbaglio o le armi a gas sono rimaste le stesse...
Non hanno modificato nulla dalla precedente versione (non ho più la prima versione):

vers 1.1

Gas Weapons: If a Model is successfully targeted by a Gas type weapon it must take a Con test. If
failed the target Model receives an automatic Wound Effect with no Armour tests allowed. If the
D20 result for the Con test is a 19 or 20 the Model receives 2 Wound Effects (this is not Critical Force
(2)). Heal rolls must be taken for each Wound Effect separately.
Gas weapons with an AVV (-) value cannot affect vehicles unless the AVV value is increased by
special skills or other game effects (e.g. Active skills or played cards).
For example, If the Active Skill Acidic Gas Grenade is used on the Greyhound ‘Chimney’ Gas Cannon
it receives a +6 modifier to AVV. Hence the weapon now has an AVV of 6 and can affect vehicles.



vers 1.2

Gas Weapons: If a Model receives a wound effect from a Gas type weapon it must take a Con test against
the weapons listed St and modifying the target Con as normal. If failed the target Model receives an automatic
Wound Effect with no Armour or Impenetrable Armour tests allowed. If the D20 result for the Con
test is a 19 or 20 the Model receives 2 Wound Effects (this is not Critical Force (2)). Heal rolls must be taken
for each Wound Effect separately.
Gas weapons with an AVV (-) value cannot affect vehicles unless the AVV is increased by special skills or
other game effects (e.g. Active skills or played cards).
For example, If the Active Skill Acidic Gas Grenade is used on the Greyhound ‘Chimney’ Gas Cannon it
receives a +6 modifier to AVV. Hence the weapon now has an AVV of 6 and can affect vehicles.



a me il testo sembra proprio il medesimo! Stesso discorso per il famigerato cannone a Gas "Chimney" del Greyhound...
Quello che è cambiato è che ora tutte le mie truppe (della Fratellanza) hanno la maschera anti-gas! Che sui guerrieri sacri è scandaloso [SM=g27990] Partendo già con Con 15, ho un incantesimo per portarla a 19 e posso pure ripetere il tiro in caso di fallimento!
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